„Reklama dźwignią handlu”. To hasło znają wszyscy i nie da się ukryć, że w obecnych czasach jest niezwykle istotne. Łatwy dostęp do wszelkiego rodzaju reklam sprawia, że ludzie stają się na nie odporni. Marketingowcy zachodzą w głowę jak przyciągnąć większą ilość potencjalnych klientów, a tak naprawdę wystarczą proste triki, żeby znacząco zwiększyć sprzedaż.
Spersonalizowana skrzynka plastikowa z pokrywą
Spersonalizowane pudełka plastikowe z pokrywą lub skrzynki są świetnym rozwiązaniem dla wszystkich producentów produktów spożywczych. Napoje, alkohole lub suche produkty podczas transportu i przenoszenia do magazynu sklepu mogą być zamknięte właśnie w takich skrzynkach z reklamą lub z logo naszej marki. Jest to stosunkowo niewielki wydatek w porównaniu do zysków i wymiernych korzyści, które takie rozwiązanie przyniesie. W odpowiednie pojemniki zamykane i pudełka i tak trzeba zainwestować, dlaczego więc nie połączyć tego z akcją marketingową?
Dlaczego to działa?
Spersonalizowana skrzynka plastikowa z pokrywą sprawia, że potencjalny klient zostaje nieświadomie wystawiony na kontakt z danym logo czy marką. Badania dowodzą, że ludzie chętniej sięgają po coś co znają, dlatego też kojarząc nasze logo wybiorą z półek sklepowych produkty nim sygnowane. Dla nas jako przedsiębiorców jest to najlepsze połączenie przyjemnego z pożytecznym, gdyż nie wydajemy tysięcy na dodatkową reklamę a zyskujemy nowych odbiorców. Na podobnej zasadzie działają wszystkie foliówki i jednorazówki wydawane w sklepach, więc warto korzystać ze sprawdzonych rozwiązań.
Czy to praktyczne?
Pudełka plastikowe z pokrywą z dodatkowo nadrukowanym logo nie tracą nic ze swoich właściwości. Wprost przeciwnie, dużo zyskują o czym wspomnieliśmy już wyżej. Takie pudełka są ciągle praktyczne i łatwe w użytkowaniu. Ponadto, zastosowanie wysokiej jakości materiałów sprawia, że skrzynki są odporne na zniszczenia i odkształcenia co niestety w czasie transportu zdarza się dosyć często. Dodając do nich nadruk w postaci logo własnej firmy zyskujemy dodatkową i darmową reklamę. Ludzie nieświadomie będą zauważać naszą grafikę lub napis i powoli będzie się ona utrwalać w ich pamięci. Zwiększa to szansę, że podczas zakupów sięgną właśnie po nasz produkt, a nie towary konkurencyjne. Tak więc personalizowane skrzynki to bezpośredni zysk i warto w nie inwestować.